OT: fotogalerie cinskeho I-Phone z DX

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Leden 7 11:00:00 CET 2009

Jezismarjaaaa, vzdyt vsechno co mu vytykate vetsine jeho uzivatelu vubec
nevadi a nepotrebuji to.

Podotykam, ze pisu jako uzivatel prvni verze iPhona, ktery mam od 4/2008
a stale jedu na FW 1.4.

Prvni chyba je, ze iPhona srovnavate s PDA - tedy alespon pro mne s
krabickou co umi vsechno, ale nic uplne skvele. iPhone je nekolik
jednoucelovych zarizeni v jedne bedne plus jako bonus jsou tam nektere
nadstandardni veci navic.

Co se tyka stylusu - ja naopak tu hulku na tukani po displeji naprosto
nesnasim - nikdy ji nemam po ruce kdyz je treba a nebo ji nekde nechavam
a nebo mi nekam upadne. Tak jak jsou navrzena okna v iphonu mi nikdy
stylus nechybel - naopak.

Co se tyka psani - nikdy jsem nenapsal tolik SMS z mobilu jako z iPhona.
Rozhodne napisu snadneji sms na plnotlacitkove klavesnici nez na tech 12
cudlech bezneho telefonu. Prestoze tam T9 mam tak ji nepouzivam - pisu
natlik rychle, ze mi prijde zbytecna.

Co se tyka rozliseni displeje - kazda sranda neco stoji - a v tomhle
pripade vyssi rozliseni stoji energii z baterie a tudiz vydrz celeho
telefonu. Nezapominejte ze ten telefon je stary uz dva roky a v te dobe
kdy vznikl a vznikal byl standard vyrazne nekde jinde.

Ja mam jedinou vyhradu a tou je naprosto odflaknuty BT - predevsim se
pres nej nejde pripojit na internet z NB. Tohle me jedine omezuje.

Jinak mam v iPhonu minimum dalsich aplikaci nad standard bezne vybavy.
Za celou dobu jsem zazil jen asi dvakrat, ze jsem musel iPhona
restartovat. Jinak naprosto stabilni prostredi.

iPhona v.2.0 si nedavno koupil muj znamy - technokrat, ktery neustale ma
potrebu neco vylepsovat, instalovat, odinstalovavat, vrtat se v tom a ja
nevim co vsechno - podeziram jej ze by mu asi ani nevadilo, kdyby se z
toho nedalo telefonovat, ktery je iPhonem zklamany protoze se v tom neda
tak stourat a neni na to mraky ruznych aplikaci. Pak chapu, ze asi
nekomu prijde ze iPhone ja uplne nanic.

Radek Vicek