TC65i

Ondřej Janovský ondrej.janovsky@alarex.cz
Úterý Leden 6 22:07:57 CET 2009

TCP/IP lze udelat i bez M2MArchitectu.

Hluboke znalosti JAVA ... no to je vagni pojem. Pro psani J2ME aplikaci
pro telefony nebo moduly je dost dulezite znat par veci a filozofii Javy.
Namatkou - Thready, Input/OutputStream, Connector, hodi se Listenery.
Take jak se chova JVM pri vytvareni a ruseni objektu, co zpusobuje
fragmentace pameti a problemi s ni, jak mit stale dostatek pameti.

M2MA je pohodlnejsi, protoze ma spoustu dalsich knihoven na HTTP,
TCP-IP, SMS, GPIO, POP3, SMTP, FTP,  seriove porty, doplnkove jako SHA1,
MD5, BASE64, INI soubory a dalsi.
A je resen jako udalostmi rizena aplikace. Za vyvojare poresi otravnejsi
veci, pokud clovek s mikrojavou zacina, hodne pomuze a da se zacit
mnohem rychleji.

U Siemens/Cinterion modulu s Javou je to tak, ze zakladni knihovny jsou
spolecne s Java ME Midp2.0, doplnene o par proprietarnich Siemens.
Zbytek HW vlastnosti, pro ktere knihovny nejsou, se musi poresit pomoci
AT prikazu. Coz je pripad GPIO, ADC, SPI, I2C a dalsich. TC65i ma uz na
GPIO take vlastni knihovnu, ale nedelal jsem s ni.

M2MArchitect a desku neni problem po dohode na cas zapujcit na zkousku.

Oja