RE: Nízkovýkonový LVD obvod ?

Serych Jakub Serych@panska.cz
Úterý Leden 6 20:32:01 CET 2009

Mam-li reagovat, ja jsem jen odpovidal na dotaz, kolik takovy PIC zere. Delal
jsem si totiz kdysi konkretne z 10F206ky jednopovelove dalkove ovladatko
napajene z CRxxxx baterky, takze jsem presne tohle kdysi resil.

Zamyslel jsem se i nad napajenim temi 6-9V. PIC umi 2 - 5,5V, a myslim, ze
pri tomhle pidiodberu by to bylo resitelne ubytkem na skupine diod nebo
nakonec treba na nejake bile LEDce, kdyby se zapojila do napajeni toho PICa a
jeji sviceni (indikujici stav baterky) by se realizovalo pripojenim GPIO
proti zemi pres vhodny odpor a nastavenim log 1 na te noze. Nebo myslite, ze
takovehle reseni je prilis silene? A tedy konkretni odpoved, v momente psani
mailu jsem premyslenim nad resenim a hledanim udaju z toho DS stravil cca 3
minuty. Psanim tohoto mailu cca dalsich 5 :-)

Jakub Serych