Nízkovýkonový LVD obvod ?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Leden 6 13:55:15 CET 2009

No ještě než se používaly PIC, tak se takovéto hlídače napětí dělávaly se
dvěma tranzistory, kdy při plném nabití LEDka svítila a jak se napětí
snižovalo, blikala nejdřív sem-tam blik, pak rychleji, rychleji, až docela
rychle a pokud napětí ještě kleslo, přestala blikat úplně (nebo naopak
předtím nesvítila a nakonec se rozsvítila? mám pocit že vyšlo i doplnění na
oba režimy).

Takový návod vyšel i v červeném amáru, plošňáček asi 2x2cm, rok kolem 80-84.

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>

  ten PIC mi začíná být sympatický, nedošlo mi, že má A/D a že si to napětí
změří. Dovedu si představit 20 řádků kódu místo 10 a např. po zapnutí
počtem zablikání LED oznámit přibližnou percentáž nabití baterie.
  Bohužel u tohoto řešení není uvedena spotřeba. Kolik má takový typický PIC
v této aplikaci (spotřebu blikáním LED zanedbejme, bude to blikat jen při
zapnutí nebo občas krátce blikne při blížícím se vybití baterie)?