rozvody PC site v betonu

Dee Jay deejay@email.cz
Úterý Leden 6 10:37:10 CET 2009

Zdravím Vás

Pouvažujte o možnosti dát do podlahy husí krky - pochopitelně pokud děláte
podlahovku elektrickou tak se tam nevejdou, pokud děláte rozvod teplovodní
tak by se tam vejít měly, vývody z nich pak v krabici ve stěně.
Taky delám postupnou rekonstrukci a používám uplně obyčejná UTPčka/100Mbit -
vsechno delám tak ,aby to bylo co nejjednodušší na instalaci, nekde ho
zaškrábnu pod omítku nebo do drážky v podlaze - nekde jsou husí krky. Ovšem
mam ještě rozvod z husich krku do kazde mistnosti - nacpal jsem je totiž do
drážek pro trubky od topení - takže kdyby se na něco zapomnělo je v každé
místnosti škatulka KT150 s husími krky a tam už kdykoli protáhnu co
potřebuju. Dál jsem pritáhl ještě husí krk ke kazdé hlavici radiátoru a
vedle vypínače světla mám ještě jednu krabici s dotaženou SYKFYnou - kdybych
nahodou chtel nejak regulovat topení.
Další věci je EZSka a nejaké audio rozvody (muzika v koupelne,kuchyni atd..)

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Galuszka
Sent: Tuesday, January 06, 2009 10:25 AM
To: 'HW-news'
Subject: rozvody PC site v betonu

Zdravim,

delam malou rekonstrukci v pulce baraku, mam castecne vytrhane podlahy a
planuji udelat podlahove topeni.
Zaroven me napadlo, zebych u te prilezitosti natahnul rozvody LAN a TV.
Cast tech kabelu bude zalita v podlaze soucasne pri zalivani podlahoveho
topeni.

Prosim o nazory ceho se vyvarovat, jaky doporucujete LAN kabel pouzit, zda
natahovat kabel na 1Gb nebo staci 100Mb.

Nebude beznym kabelum vadit zaliti do betonu?

V jednom pokoji v rohu bude technicky kout, kde se kabelaz sejde,
nasvorkuje, napoji na router, ...

Kdyz uz to delam, jake vedeni mam jeste natahnout?

Cena neni to nejdulezitejsi, hlavne aby to nejakou dobu vydrzelo a bylo
funkcni.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.

Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862