[OT] Jak dostat vazelinu z lozisek?

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Pondělí Leden 5 20:14:37 CET 2009

Koukám že se tu rozjela velká diskuze. Řekl bych že každý má pravdu,
protože vazelín je mnoho druhů. Asi každý si vybaví vazelínu typu do
škodovky do vodní pumpy, ta jde dostat pryč téměř čímkoliv a snadno.
Není to tak dávno co jsem měl v ruce vzorek vazelíny pro turbodmychadla
a motory stíhaček, šla dolů velice těžko.

Ovšem otázkou je co je v tom za přísady. Očekával bych že rok *57 nebude
nic extra, takže klasická rozpouštědla od nafty, přes technický benzín,
petrolej, perchlor... .
Měly by fungovat i mírně abrazivní metody, viz ARVA, hydroxid, popř.
solvina s troškou vody. Ovšem funkčnost potom není zcela zaručena :-).
Většina jednoduchých vazelín stačí jen zahřát a vytečou jako vosk

KPR