WatchDog

Hugo KOTTAS hugokottas@web.de
Pondělí Leden 5 16:12:39 CET 2009

A co takhle EMC. Ruseni z napajeni. To dela peknou neplechu.

Hugo kOTTAS

*Von:* "Martin Záruba" <swz@volny.cz>
*Gesendet:* 05.01.09 12:50:08
*An:* "HW-news" <HW-LIST@LIST.HW.CZ>
*Betreff:* Re: WatchDog

Myslim, ze to neni sw problem, tentyz program u jineho zakaznika se nikdy
nesekl. Nemuze za to ani procesor, vymena nepomohla. DS18B20 za to nemohou
urcite, vzdy sw v ramci mericiho cyklu (1x za vterinu) provede reset vsech
teplomeru. Zkousel jsem to trapit chaotickymi zkraty na sbernici a proste
program mereni zopakuje a funguje vse dal.
Pri zaseknuti je sbernice v 1. Odpojeni 1-wire nepomuze, pomuze
vypnout/zapnout a stejne tak pomuze udelat reset zvenku. Oscilator vzdy
bezi.

Co si mohu precist o resetu a WD? Treba tam chytim nejakou inspiraci.

Pan Mlynarcik doporucoval nahradit procesor 89S2051. Stahnul jsem si DS
http://www.gme.cz/_dokumentace/dokumenty/432/432-208/dsh.432-208.1.pdf ale
nejsem z toho moc chytrý, jak tam vlastne reset funguje. Je to tak, ze bez
pricineni zvenku (na pinu RESET) se procesor vzdy korektne zresetuje po
zapnuti, eventuelne "houpnuti" napajeni, nebo to umi jeste neco navic, ja tu
anglictinu zvladam, trochu ztuha.

Dik za pomoc
Martin Zaruba