AVR SPI a viacero slave

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Leden 5 12:18:08 CET 2009

 5.1.2009, 12:06:06

Vitejte v novem krasnem svete elektronickych komunikaci. Grrrr.
Misto drivejsiho tupeho a neprustrelneho urednika, tu mame jeste
tupejsi a neprustrelnejsi servery.
Jem mne prekvapuje, ze vy jste prekvapen. S necim podobnym se obcas
potyka snad kazdy, kdo se pohybuje na internetu. V kazdem druhem
blogu, si jeho autor leci flustrace z podobneho zazitku.
Ja mel podobny problem nedavno s DX, nakonec se ukazalo, ze chyba je v
antispamovem filtru na strane volny.cz. Uzivatelske rozhrani v cool
disajnu sice tvrdilo ze nic neblokuje a vsechno pousti dal, ale zrovna
ty cinske emaily z DX neprosly. Mozna, ze i cast vaseho problemu, je
nekde mezi Norskem a vasim pocitacem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz