AVR SPI a viacero slave

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Leden 5 11:33:43 CET 2009

Tak, a je to tu, musim povedat, ze support z norskej pobocky Atmelu (support.atmel.no) je tiez dementny.

Mam tam uz roky vytvorene konto.

Teraz sa mi neda prihlasit, reku ze im napisem, ze sa mi nepaci popis SPI. Ze vraj incorrect user name or password. Som si na 100% isty, ze to heslo je spravne (napokon som najprv nechal to, co si FF pamata, a potom som pouzil to, co viem ze som tam daval).

Tak som si vyziadal nove heslo. Niekolkokrat. Za dve hodiny mi nic neprislo. (Teraz, ked si tak pozeram mailbox, som si vsimol, ze uz mi tri mesiace neprisla ziadna novinka od nich, aj ked na stranke AVR http://www.atmel.com/dyn/products/product_whatchanged.asp?family_id=607 nejake novinky su).

Tak reku sa zaregistrujem znova. Nejde to, lebo na ten mail uz je niekto zaregistrovany... ;-)

Bez prihlasenia sa im ani neviem vynadat, ze im to nefunguje...

Takze im nikto nenadava, a oni su spokojni, aky perfektny support maju.

wek