Vyroba transformatoru

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Leden 5 09:26:02 CET 2009

Nemám nic proti tronicu take u nich delam trafa, ale chci jen varovat ze to
tam nemusi vzdy vyt "RYCHle".
Mozna je situace u sitovych traf jina (material skladem versus objednavka),
ale ja jsem na 25W traficka na feritovych E jadrech pro flyback 100kHz cekal
od objednavky asi sest tydnu, coz mne tehdy moc netesilo (objednavka byla po
spocitani a overeni na prototypu, tj. to do toho uz nepocitat).

Kolega si navykl objednavat plechova trafa (od 20VA do 5kW) u fy. Elektrokov
Znojmo, naprosto bezproblemu. Ledacos se tam taky da vybrat za hubicku z
vyprodeju.

Jakub Ladman