AVR SPI a viacero slave

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Leden 5 01:22:10 CET 2009

> Nie je z toho zrejme, ze pre komunikaciu master vybera prave jeden slave?

No a co si Kefalin predstavuje pod "vybratim prave jedneho slave"? To tam predsa nikde jednoznace rozvede nie je. Mam znova *predpokladat*?

Nuz tak predpokladam:
SS *moze* mat trebars *len* tu funkciu, ze kym je high, tak su hodiny pre prijimac zahradlovane a citac prijatych bite je nulovany. Mimochodom, tuto funkciu zosiroka popisuju na viacerych miestach a o nej nepochybujem (zatial ;-) ).

V tom spominanom appnote (ktory som tiez precital odpredu aj odzadu) sa vlastne pise to iste, ze je jeden slave "vybraty". Nic viac, nic menej. Kedze sa v spominanom appnote - a ani v inych appnote a ani inde - studenti pisuci svoje diplomovky nenamahali s nicim inym ako najtrivialnejsim pripadom, tak bohuzial ani z appnote nie je na 100% zrejme, ako to s pinom MOSI je v suvislosti so SS.

Este raz, ak mi datasheet - ktory ma uz oklamal co sa tyka I2C, a tam ta informacia bola jednoznacna (a appnote zasa len trivialny - co by clovek od studenta pisuceho diplomovku mal ocakavat, ze?) - da dve a viac rozporuplnych a nejednoznacnych informacii, tak datasheet v tom bode vadny. Bodka.

Aby niekto nahodou nezadrapol, tak znova opakujem, ze vacsina datasheetov mcu novsich ako 20 rokov su nejako vadne.

wek