vyrobce DPS

jirilinhart jirilinhart@post.cz
Neděle Leden 4 20:39:15 CET 2009

Bucek sam o sobe nema zadnou vyrobu, ale pouze zadava prace pro jine firmy a
to odle toho jak je to velky a kde se to lepe vyplati. Jediny co si dela
vetsinou sam pro male serie a male DPS jsou filmy. Tam to spanelizuje a da
pro dalsi vyhotoveni např. http://plosnespoje.vyrobce.cz/text.html kde ta
cena je i pro soukrome ucely velice prizniva (50- 35Kč/dm) a rychlost podle
domluvy i do druheho dne.

----- Original Message -----
From: "Kubat Tomas" <tomas_k@comap.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 04, 2009 7:24 PM
Subject: RE: vyrobce DPS

nelze srovnavat Bucka s ostatnimi vyrobci. Bucek je vyrobce pro uplne
jiny segment trhu, a plnit
podobna prani zakazniku je prave jeho parketa.
ale treba v ceniku printedu, pokud si zadate "jednu desku" o velikosti
4dm2, to jako, ze si tam sam
narovnate treba tri, cena vyjde taky na cca 2000kc.
tomik.