vyrobce DPS

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Neděle Leden 4 18:31:51 CET 2009

kdyz je pro vas priprava vyroby, filmu  "kravina".... vy jste se ptal v
semicu "jak spravne rici vyrobci", to asi tezko ... ??
kdyz netusite jak se zadava vyroba dps a chcete tyhle informace od
nekoho, kde jak rikate nechcete nic vyrobit ....
a vase "v Semicu a ty na me koukali jak tele na nova vrata" ... tak bych
ty vrata vynechal a nechal "koukali jak na tele ......"
o soudech jste zacal vy, hned v druhem prispevku ...
jak z nekoho vyleze "dopusti se vyrobce bezduvodneho obohaceni" vidim
mladeho hloupeho komance, sorry ...
chce se to trochu drzet pri zemi, pokud vim kulovy, ale to se dneska
nenosi :-( ...
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of j.Krajinka@seznam.cz
Sent: Sunday, January 04, 2009 6:14 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: vyrobce DPS

Tady je nadherne videt, jak si diskuze zije vlastni zivotem :-) Ja u
Semicu zadne DPS delat nechtel, jen na to prisla rec , kdyz jsem tam byl
pro nejake soucastky a oni prisli s tim, ze nove delaji i DPS.
Stejne tak zde jsem si nestezoval na Semic ani jsem nic nechtel resit u
soudu jen jsem se ptal zda je nejaky "odborny" nazev pro ono
"formatovani" zakazky na film. :-)

J.

>problem bude, ze si predstavujete za cenou pripravy, filmu atd. jen
>cenu
ty A4 materialu :-).
Ale ty desky/filmy budou do budoucna uplne samostatne polozky, to jako
ze jsou zvlast archivovany, zalozeny atd.
kazdej motiv se musi zvlast zkontrolovat atd. pracovnika co to ma na
starosti, nezajima/nevi, ze zrovna tyhle
3 veci co jdou po sobe, jsou zrovna od "franty" a co jako s tim  ....
pokud pisete ze jinde "zpravidla neni problem se domluvit, a vse funguje
tak jak predpokladam ja" , tak se na semic vykaslete a nechte to udelat
tam kde to pochopi :-).
libi se mi jak uz dopredu vite, jak by jste problem resil "u soudu", to
je opravdu dulezity :-(.
tomik.