vyrobce DPS

oklovap oklovap@gmail.com
Neděle Leden 4 18:21:02 CET 2009

Urcite existuju, ale pochybujem, ze by niekto pouzival osvitky na filmy
v mensom formate, ako A2. Cennik je samozrejme prepocitany lubovolne.
Terminy vyrobcov DPS su standardne 10-14dni - caka sa na dostatok
vyrabanych dosiek prave na dany format - inak je vyroba menej rentabilna.
Frantuv i Jirkuv film bude na tom istom plate, iba po formatovani na
konci vyrobnej linky sa zabali krabica pre Frantu a Jirku zvlast.
Takto dany proces vidim ja, nie som si isty, ci je to naozaj tak.
Ono je to asi (ako vsetko) o ludoch. Ked sa vyrobca snazi porozumiet (a
vyhoviet) zakaznikovi, pravdepodobne dojde k zhode...
Samozrejme existuju aj zakaznici,ktorim sa porozumiet / vyhoviet neda,
alebo sa nechce / nie je mozne.
Nabuduce treba skusit vyrobcovi vysvetlit, ze to chcete ako jednu dosku
naskladane vedla seba - formatovanie samozrejme potomzostane na Vas.
V pripade, ze by sa vyrobcovi nechcelo, budete musiet naukladat dosky k
na A4-ku sam. Alebo skusat vyrobcov, ktorym sa bude chciet.

mp