vyrobce DPS

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Neděle Leden 4 17:19:35 CET 2009

Pokud vyjdeme z toho, ze zakladni (nejmensi) velikost filmu je A4,vyrobce za ni uctuje 290, je jeho problem zda pouzije A3, kterou nasledne rozrizne na dve A4. Pokud, ale na Frantovo A4 nacpe i Jirkovo desku a tim jednu A4 proda 2x , plati to co jsme rekl.

Obecne jsme nechtel nic zadarmo jen jsem nechtel platit 3 serie filmu a vedet, ze vyrobce mi to tak jako tak narve na jednu seri a jeste mu tam zbude spousta mista.
Podotykam, ze zpravidla neni problem se domluvit, a vse funguje tak jak predpokladam ja, jen u Semicu jaksi nedokazal jeden konkretni pochopit o co go a me to vedlo k dotazu na spravnou terminologii v teto oblasti.

J.

>Obavam se, ze to tak docela neni pravda, pokud vyrobce v ceniku
>uvede nebo  ve smlouve s Frantou uvede ze  uctuje 4x filmovou
>predlohu a 290 Kc/ks a zaroven stejnou predlohu
>nauctuje  zakaznikovi Jirka s tim, ze na jednu predlohu
>"vyoptimalizuje" obe zakazky
>a predlohy zaplati jak Franta tak Jirka dopusti se vyrobce
>bezduvodneho obohaceni tak jak jej definuje Obcansky zakonik v Hlave tri.

Nerekl bych. Smlouva zni, ze film na Jirkuv plosny spoj stoji 290, na
Frantuv taky 290. Jestli necha vyrobce vysvitit rekneme dva filmy A4
nebo jeden film A3 je IMHO jedno.

Jedine snad pokud by Jirka i Franta objednavali totozny plosny spoj a
vyrobce uctoval kazdemu z nich film, ale pouzil ten samy pro oba
zakazniky, ale to uz mi prijde ponekud pritazene za vlasy.

J. Hanzal