Pamflet k 'RD2 - prosim o komentar

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Leden 3 20:27:40 CET 2009

> Hoci budes mrmlat, aj mne sa to paci.

Mrml, mrml...

> Pri mojej jazykovej (ne)vedomosti by
> som z takehoto clanku v anglictine moc nepochopil.

Mno, ako si to tak po sebe citam, je otazne, co z tych nesikovnych formulacii je pochopitelne aj v slovencine...

> Trocha som sa usmial, ked si seba ako autora spominas v mnoznom cisle (str.7
> Zakl. vlast.).

Ano, obcas mame sklony k velikasstvu... ;-)

> Nasiel som 5 preklepov - uvediem miesta ?

Poprosil by som.

Ja som nasiel zatial 2, ale potom mi 2x volala zena a medzitym som primrzol k volantu, takze som uz zabudol, ktory bol ten druhy...

> Inak (ako som uz spomenul)  - Pekne !!

Dakujem za pochvalu.

J.