IRDA

Rollfree rollfree@volny.cz
Sobota Leden 3 18:14:13 CET 2009

Tak jsem oprasil IrDA USB adapter a poexperimentoval.
Strucne poznatky :

- Funguje to s drivery primo z Windows i s dodanymi na CD, jen s temi
  dodadnymi to ma sirsi seznam Infrared Transceiver  Type.
- Aby mi spravne fungoval rezim SIR, musel jsem nastavit
  ve vlastnostech Speed Enable na 115200 (tj. ne 4000000, tedy FIR)
- Microsoft udelal trochu nesikovne tridu virtualnich seriovych portu
  jako soucast tridy modemu, takze se pripojene zarizeni tvari
  jako "modem". Takze parametry virtualniho portu se musi nastavit
  v tomto "modemu". Ve Spravci zarizeni se v seznamu COM tenhle
  virtualni COM neobjevi. Ale programy ho normalne muzou vyuzivat
  jako kazdy jiny virtualni COM.
- Existuje free podpora pro univerzalni tridu IrCOMM, coz je to prave.
  Pak je IrDA k dispozici jako bezny virtualni COM, ktery je normalne
  videt ve spravci zarizeni a pracuje se s nim bezvadne, jako s kazdym
  jinym virtualnim COMem. Takze pro Vase pouziti zrejme idealni.
  Roste to zde : http://www.ircomm2k.de/download.html#LatestVersion

Vse jsem zkousel na WinXP SP3. Visty nechci a tak nemam.

rollfree