Pamflet k 'RD2 - prosim o komentar

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Leden 3 15:57:45 CET 2009

Ani nie.

Ak by som chcel pisat o rozsirenych '51 vo vseobecnosti, ten pamflet by vysiel asi 5x taky velky. Az vyrastiem, tak ho napisem ;-) Toto chce byt len a len o 'RD2 a blizkych pribuznych, t.j. najma sestry, bratia a spomenuti su aj tata a mama; takze som dedka a prababku spomenul len letkom, a bratrancov a sesternice a aj rozny dorast som jednoducho vynechal. Ono sa to nezda, ale tych 30 rokov je dlha doba a rodina sa rozrastla... ;-)

Poznate http://www.efton.sk/51comp/51comp.htm ? (pozeram ze aj to mi uz stihlo zastarat... :-( )

Ale dakujem za pripomienku. Konecne ma niekto aj zdr**l, nielen pochvalil :-)

wek