Nelze se dostat do SETUPu BIOSu... - VYŘEŠENO - nevěřili byste:-)

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Leden 3 12:47:03 CET 2009

Zdravím,
  hmm, tato rada je míněna pro jaké prostředí ? Chápu to správně, že cílem je
na port 0x70 vložit 0x2e a na port 0x71 0xff ?
  To je zajimave, Linux mi pise, ze tyto porty vlastni RTC0... Cili se jedna o
invalidaci casoveho udaje ?
  S pozdravem Pavel Troller