[OT] Vycisteni stupnice mericiho pristroje

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Sobota Leden 3 11:51:15 CET 2009

Hezke poledne,

    jsou to stare pristroje sbirkove a toto ma byt pokus o jejich
renovaci a u jednoho i opravu. Jinak stupnice jsou kovove s potiskem.
Jakou barvou to ale netusim. Dva pristroje maji termokriz a jeden je
elektromagneticky (jestli se nepletu) proto maji silne nelinearni stupnice.

    Ty necistoty nevypadaji na rez, je to jako by neco na te stupnici
nalepeneho, ackoli rez to by i muze. V jednom z pristroju byl snad pisek
ci co. Proste se k nim predchozi majitele chovali dosti hrozne.

    Jiste, nema smysl jimi asi moc merit, ale chci, aby hezky vypadali
ve vitrince.

    Vektorovy editor zrovna zadny nemam, CD je zapomenute v Decine. Tak
az pristi tyden to zkusim.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz