Nelze se dostat do SETUPu BIOSu... - VYŘEŠENO - nevěřili byste :-)

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Leden 2 21:21:33 CET 2009

Zdravím,
  tuto možnost nevylučuji, ale když jsem stroj stavěl, v rámci maximální možné
stability (server) jsem zakoupil obě "várky" stejného typu/výrobce (šlo o
2 sady párovaných modulů pro DualChannel, je pravdou, že druhá sada byla
zakoupena asi o týden později než první, když se ukázalo, že jen 1GB by při
plném provozu mohl být brzdou). Vizuálně vypadají všechny 4 moduly identicky
(včetně označení čipů atd.).
  S pozdravem Pavel Troller