Nelze se dostat do SETUPu BIOSu... - VYŘEŠENO - nevěřili byste :-)

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pátek Leden 2 20:52:55 CET 2009

Možná to není ani tak velikostí RAM, ale jejím časováním. Možná by stálo
na zkoušku nastavit (při jednom modulu) časování natvrdo třeba na 4-4-8
a pak přidat další moduly (pokud tam tato volba tak zkusit moduly v
desce různě prohodit). Osobně jsem se s tím setkal, když jsem měl v PC
2x512 v DualChanel a 1x1024 MB od tří různých výrobců.

OH