Sdileni souboru v domaci siti

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Leden 2 19:14:23 CET 2009

To jako že máte router, který má všechny jmenované věci od výroby
přesměrované na jeden z Vašich počítačů?

Buď máte divný router, nebo divný test:-)

PH

From: "Zdenek" <zdej@atlas.cz>
Otevrene porty 3389, 5900, 5631. Vsechno Vzdalena plocha. Na PC ji mam v
nastaveni zakazanou, ale testuje se router.
No a u testu trojskych konu nasel 18 otevrenych portu. Nedokazu
posoudit, jestli z toho plyne realne riziko nebo je ucelem jen vydesit
uzivatele, aby pouzil placene sluzby firmy.

Zdenek