Sdileni souboru v domaci siti

Zdenek zdej@atlas.cz
Pátek Leden 2 17:51:23 CET 2009

Kdyz prave nevim, jak moc se muzu na FW routeru (a vnitrni adresy)
spolehnout. Podle testu na: http://test.bezpecnosti.cz/
asi moc ne.

Nechci pusobit jako paranoik, ale radeji obetuji den na shaneni
informaci a experimenty, nez aby mi nekdo hacknul PC. Mam sdilene cele
casti disku, abych mohl snadno udelat synchronizaci mezi PC a NB, tak se
o nektera data trochu obavam.

Zdenek