Sdileni souboru v domaci siti

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Leden 2 17:27:50 CET 2009

Obecně vzato nejrozumnější by bylo zařídit se hned podle první odpovědi ze
včerejška, tzn. vzít na vědomí, že když jsou počítače za routerem a mají
vnitřní adresy, není potřeba si to dále komplikovat. Osobně bych naopak
ještě vypnul FW na těch počítačích - jen komplikuje hraní her po síti:-)

Řešit, zda někdo může/nemůže dostat IP je zbytečné. Když už Vám vleze domů,
aby si zapojil svůj kabel do Vašeho routeru, může si přinést vlastní router
nastavený dle vlastního uvážení, nebo rovnou odnést Vaše PC i se všemi
firewaly, antiviry, antispywary, anti...:-)

Prakticky se tedy dá říct, že jediný, komu to omezení rozsahu může vadit,
budete Vy, až přijde návštěva s notebookem a budete ji chtít připojit.

PH

From: "Zdenek" <zdej@atlas.cz>
K tomu omezeni rozsahu maskou se dostanu. V tom problem nebude.

Zatim jsem vyzkousel prekryvajici se rozsah DHCP a pevne pridelenych IP.
Bohuzel plati, co je v navodu. Nemohou se prekryvat. Puvodne jsem mel:
PC1: .151
PC2: .152
PC3: .153
DHCP start: .100
DHCP end: .150

Po zmene na:
DHCP start: .151
DHCP end: .153
uz IP neprideli. Tudiz jsem se nepripojil ani k routeru a skoncilo to
restartem do tovarniho nastaveni.

Takze jak pri zapnutem DHCP omezit rozsah mino pevne pridelovane na 0?