Sdileni souboru v domaci siti

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Pátek Leden 2 13:21:53 CET 2009

ve FW ve Win:
Ovládací panely, FW
Vyjímky
Sdílení souborů a tiskáren
jsou tam porty: TCP 139 a 445, UDP 137 a 138.
U každého Změnit obor
Vlastní seznam, a tam zadat IP adresu toho druhého PC

Já osobně si myslím, že by to mělo stačit, ale pro jistotu to dělám tak,
že mám nasdílený jenom jeden adresář. Takže když potřebuju něco
překopírovat, tak si to nakopíruju do toho sdíleného adresáře, přetáhnu,
a uklidím (smažu, nebo zkopíruju jinam).

To s tím nouzovým režimem jsem zkoušel, ale nějak to nefunguje. Mám tady
3 počítače, na 2 Linux a na 1 Win XP Home. Na těch Linuxech chodí síť s
hesle bez problému, ale na ty Win jsem se nedostal. Sice to chtělo jméno
a heslo, ale do adresáře mě to nepustilo. Nakonec jsem to nechal bez
hesla, a zabezpečil to jenom tím firewalem.

--
Ales Filip