zahada win xp - chybejici soubory

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Pátek Leden 2 09:13:47 CET 2009

Dobrý den,

ten soubor byl v koši a z koše nešel úplně vysypat. Vždycky zmizely jen
ostatní soubory. Nešel smazat ani když jsem otevřel koš a soubor jsem
chtěl smazat ručně. Tak jsem soubor vytáhl na plochu a smazal ho se
shiftem a je pryč.

Takže je to takové typické Windowsoidní kouzlo:
1. Soubor šel použít pro vypálení na CD
2. Soubor šel hodit do koše
3. Soubor nešel vysypat, ale šel z koše vytáhnout na plochu, i když byl
smazaný z disku d:\
4. Z plochy šel definitivně smazat.

Tohle byste v Linuxu neudělali. Pak že se nevyplatí za kvalitu připlatit ;-)

Pavel Krafčík