Sdileni souboru v domaci siti

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Leden 2 08:51:37 CET 2009

2009/1/2 Zdenek <zdej@atlas.cz>:
> Napsal jste to srozumitelne i pro mne. :-)
> Jenom router mam nyni nastaven, ze prideluje IP dynamicky. Stejne je
> nasteven i router ve firemni siti. Takze nemuzu nastavit firewall pro
> konkretni IP.
> Ta varianta s "pevnymi" IP v ramci site je lepsi?

Router může přidělovat IP adresy podle MAC adres, pak má každej
počítač vždycky tu samou - řek bych, že je to i lepší pro to sdílení
ve Windows síti, protože místo názvu PC použijete tu IP adresu (někdy
se stává, že počítač nejde najít v síti podle jeho jména, ale adresa
funguje vždycky).

Má to i drobnou výhodu, že je o chlup těžší se do sítě nabourat z
venku, protože router nepřidelí adresu nikomu cizímu.

Pavel Kadečka.