Re: Re:přestupná vteřina

Pátek Leden 2 02:42:15 CET 2009

No ono to zpoždění není jen na vysílací straně (kodér), i když tam je
největší. Mám LCD televizi a když si vedle pustím starého Merkura, to LCD má
cca 0,2 s zpoždění. To ten procesor dost dlouho přemýšlí co tam namalovat
:-)
Kdysi se řešilo zpoždění i na rozhlasových digitálních linkách. Okolo Plzně
je členitý terén a signál se k převaděčům dostává přes několik digitálních
pojítek. V každém se ty pakety zpozdí a ve výsledku je to prý už slyšet.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Martin Persich" <persich@transcon.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 01, 2009 9:58 PM
Subject: Re: Re:přestupná vteřina

Nejde jen o posun casoveho udaje. Zkousel jsem jednou soucasne kabelovku
(UPC) a terestrialni vysilani (Ostrava) a rozdil v celem programu byl cca 5
sekund. Takze obecne - casovemu udaji kdekoliv v televizi uz dnes neverim.
Snad jeste v dobe plne analogoveho vysilani. Ale dnes vlivem ruznych koderu
a multiplexeru je pojem casu ponekud osidny. Jo, dnes uz bez internetoveho
NTP serveru clovek ani nezjisti, kdy otevrit na silvestra sampanske ...
Martin. persich@transcon.cz