OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Lukas Burda burdal1@post.cz
Sobota Únor 28 23:06:07 CET 2009

No jo no. Ale nekdy at je clovek sebeopatrnejsi, tak pak stejne vali
oci... Ja treba odebiram emailovou konferenci o elektonice a
elektrotechnice. Donedavna jsem si myslel ze tou "elektronikou" se
nemysli spotrebni elektronika. A ejhle tedka si tam admin uz druhej
den mlaska, jakej ze to ma dobrej telefon od Eplu a jaky ze jsou to
lidi ignoranti, kdyz se jim nelibi na mp3 prehravaci, ze se neumi
pripojit jako mass storage.

L.

ps:
Vim, ze myslet znamena hovno vedet a vim moc dobre, ze me nikdo
o odberu konference nenuti ;-)