OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Sobota Únor 28 23:00:08 CET 2009

2009/2/28, Adam Heinrich <a.heinrich@seznam.cz>:
> Ano, a je mi to celkem jedno. Ať si každý dělá co chce, ale ať mi
> proboha neříká, co mám dělat já:-)

To by som si nedovolil a dufam, ze je to z mojich vsetkych troch
prispevkov aj zrejme :-)

> Ten e-mail, na který jste reagoval, je podstatný jako celek i s dovětkem
> o novém nájemníkovi,

Suhlas. Novym najomnikom sa po dostatocnom pouceni od predchadzajucich
najomnikov a ich navstev, nestanem.

>jeho první část je o samotě bezvýznamná.

Na to mam zase iny nazor a ten som uz vyjadril. Ja si zase na oplatku
ponecham pravo rozhodnut, ktora cast ktoreho prospevku ma pre mna aky
vyznam.

miro