Program na test ventilatora

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Sobota Únor 28 22:13:50 CET 2009

Dňa 28.2.2009, andrej jancura <hw_aj@zoznam.sk> napísal(a):

http://www.majorgeeks.com/download215.html

> Neviem to isto, ale notas je este tusim v zaruke, takze by som nerad
> rozoberal.

Moj notebook (FujitsuSiemens) ma na spodku odoberatelny kryt (cca 6
krizovych srubiek) na pristup k rozsireniu RAM. Odmontovanie neznamena
stratu zaruky. Po odmontovani priamo vidno o.i. ventilator. Mozno to
mas podobne...

> A notas predtym po oprave v autorizovanom servise isiel
> presne pocas trvania zaruky a potom zdochol navzdy... Ale uz som si
> zvykol aj na horsie. :[[[

Vyssie pises, ze je snad este v zaruke, mozes skusit opat servis..

Skusal si zmienovany SpeedFan? Ked aj neukazuje otacky, mozno vie
vycitat aspon teplotu procesora. Napr. na tom mojom NB sa ventilator
zapol az od cca 40st a po znizeni teploty na 35st sa vypol. Napalil
som novy firmware a teraz sa ventilator zapina az pri 50st, vypina sa
rovnako pri 35. Tych 50st pri idle (bezna praca v editore / internet)
dosiahne po velmi dlhej dobe a rychlo to zase vychladi,  takze beh
ventilatora je velmi kratky a navyse ho takmer nepocut. Mozno ti tiez
preflashovali firmware...

miro