OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Sobota Únor 28 22:05:14 CET 2009

Len ked potom zacnu tam ludi nahanat do tych bohovskych bytov nasilu.
Skuste si v dnesnej dobe kupit mobil, na ktorom bude cosi vidiet aj
standardny 40nik ci 50nik (teda ludia co potrebuju na citanie 1 az 1,5
dioptrie). Tiez sa da argumentovat "zober si okuliare". No ak si to
vyskusate (a na vacsinu to caka alebo to uz maju), asi zmenite nazor.

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info

Jan Waclawek napsal(a):
> Ked ten byt kupoval, samozrejme predpokladal, ze dostane kluc od vchodu,
tak, ako to v normalnych domoch byva zvykom.

Muj otec co ho znam pouziva jedno uslovi: "Myslet (predpokladat) znamena
h..no vedet."

> No a ja som to spomenul v krcme v partii, tak trocha pohrdlivym tonom.
Netusil som, ze v tom dome byvaju viaceri z tej partie, a dokonca sa im tam
aj paci... ;-)

Kdyby v tech domech nechteli lide bydlet (predpokladam ze bydli
dobrovolne) tak by se pravdepodobne nestavely. Protoze se stavi tak v
nich asi lidi bydlet chteji.