Program na test ventilatora

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Únor 28 21:53:00 CET 2009

NHC umí regulovat i otáčky větráku. Akorát občas je potřeba pro konkrétní
model stáhnout profil, aby si NHC poradil s ACPI. Pak jde nastavit podmínky
tak, aby větrák jel vždy (např. pokud teplota CPU stoupne nad 20°C). Sám ho
na regulaci otáček větráku používám, protože když mám notebook v elektrice,
jede větrák skoro pořád a naprosto zbytečně.
Co se týče rozebrání, tak nevím, co to je za značku, ale ty slušnější
nepoužívají pečetě ani nic jinýho a CPU bývá snadno dostupný pod klávesnicí.
Ti nejslušnější (konkrétní zkušenost mám s Dell, Lenovo a HP) mají pak
servisní manuály volně ke stažení...