OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Únor 28 21:48:40 CET 2009

Ja jsem treba ale rad, ze tu takove stiznosti zazmni, protoze az do
ted jsem si take myslel, ze kazdy mp3 prehravac se da snadno připojit
k PC jako mass storage a proste tam nakopirovat pisnicky. Takze jsem
rad za osvetu :-)

Honza