OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Únor 28 20:37:18 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 28.2.2009 od HW CNCnet.info:

> Stale existuje moznost se do takoveho bytu nestehovat (do toho s tim
> vratnym) a take to ale neznamena, ze je nutne kazde rano stat pred
> tim domem s transparentem "Osvobodte se o nesvobodneho bydleni a
> bydlete prumerne jako my".

To prece on nedela. On si koupil nejaky produkt, neni s nim spokojen,
tak zcela svobodne na ten produkt nadava. Na to ma plne pravo, kazdy
muze vyjadrit svuj nazor.

Spis jsem tedy cekal, ze mu tu nekdo odpovi, at nenadava na MP3
prehravac, protoze kdyz sam zadny nepostavil, nema pravo nejake MP3
prehravace vubec posuzovat. Ale kupodivu ucastnici s timto nazorem asi
o vikendu spi, tak mu to nenapsali :-)))

Mimochodem, ono je daleko vic podivnosti v dilne Apple, ktere by treba
Microsoftu ani nahodou neprosly, zatimco jim nejenze prochazeji, ale
lidi si to dokonce jeste vychvaluji, protoze je to neco jineho nez od
Billa :-)))

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem