OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Únor 28 20:12:19 CET 2009

Stale existuje moznost se do takoveho bytu nestehovat (do toho s tim
vratnym) a take to ale neznamena, ze je nutne kazde rano stat pred tim
domem s transparentem "Osvobodte se o nesvobodneho bydleni a bydlete
prumerne jako my".

Krome tech zminenych kategorii bytu co jsi zminil existuji take
vybydlene holobyty bez dveri kam si muze prijit kdo chce a kdy chce.

Radek Vicek