OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Únor 28 20:01:05 CET 2009

Zasadny rozdiel je v "mozem" a "musim".

Ako som pisal, aj tie prehravace, do ktorych staci nasypat mp3ky ako na klucenku, maju obvykle nejaky soft na manazovanie a podobne veci.

Ako prirovnanie, predstavte si taky ten najomny dom ako je v americkych filmoch, s livrejovanym vratnikom ktory otvara dvere. Samozrejme su byty prvotriedne vybavene, na chodbach koberce atd. vsetko ako ma byt. Videli ste to v reklame, naviac kazdy kto chce nieco znamenat v takom uz byva. Nastahujete sa, a vysvitne, ze livrejovany vratnik lustruje kazdeho, kto za vami ide do bytu, ba dokonca aj ked ide s vami. Spravca toto zdovodnuje starostlivostou o bezpecnost, v skutocnosti mu vsak ide o to, aby tam nebyval niekto nacierno. No a najhorsie je, ze vratnik o jednej v noci zamkne vchodove dvere a ide domov spat, takze do rana do piatej, ked pride dalsi, sa dnu a von dostanete len tak, ze musite zatelefonovat na centrum dialkoveho dohladu spravcu, a ak sa vam podari zobudit toho chlapa ktory tam chrape, este musite mat aj nejaky doklad, ktory mu ukazete na kameru.

Pritom standardom su domy so zamkom na vchodovych dverach a kazdy ma kluc. Nie je to take cool, ale funguje to.

wek