Poptavka prace

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Sobota Únor 28 17:49:19 CET 2009

Mozna uplne scestna myslenka - a nebylo by jednodussi emulovat ten modem?
Tam je snad protokol popsan pomerne dobre.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Standa Palas" <stpalas@quick.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, February 28, 2009 5:19 PM
Subject: Re: Poptavka prace

No je to trochu složitější než tady asi dokážu popsat. Ty regulátory mají
dva porty. Jeden sériový RS232 kam je připojen modem a druhý port je výstup
RS485. Na každý z portů komunikují jiným typem protokolu. Ten co jsem
popisoval je ten RS485. Ten druhý port přes který komunikuje modem je prý
údajně kvůli zabezpečení nějak kódovaný a nejde z něj nic rozluštit. Ten
nemá problémy se zpožděním nebo s výpadky.
Podobný problém jsem již párkrát řešil s jinými regulátory pomocí
bezdrátových modulů s komunikací dotaz-odpověď na malých rychlostech.Funguje
to docela dobře a myslím,že se náklady na tu bezdrátovou síť (nebyla to
wifi) už všude dávno vrátily. Pravda je,že v centru Brna mám hodně obavy z
rušení. Ve všech případech byl ale protokol známý a velmi jednoduchý...

S pozdravem Palas Stanislav