Porovnani predradniku Sinecan a Osram

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Únor 28 13:01:22 CET 2009

Ono je jeste otazkou co je vespod te DPS - nechtelo se mi to odtud
vyndavat, protoze je ve to vespod zalite nejakym cernym gumovym
maglajzem - takove cerne medvedi hovno. Ocekam ze tam bude jeste neco
vic nez jen to co je videt zvrchu - zhora nejsou videt ani zadne
tranzistory.

Nicmene uznavam, ze za 500Kc nelze opravdu cekat hitech provedeni. Spis
me prekvapuje, ze ty Osramy pomalu nejde ani normalne nekde koupit. Kdyz
uz je ma nekdo v ceniku tak je nema a nechce ani neobjednat fyzicky. I
na tyhle jsem cekal 3 nedele. Prijde mi to pomalu jak za sociku, kdyz
jsem se ptal kazdy tyden v Tesle zda uz maji LEDky.

Radek Vicek