OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Únor 28 09:40:36 CET 2009

Hehe tos me pobavil, to ze jsi videl peknou radku prehravacu je neceho
meritko? Nebo je duvodem aby Apple vyrobil dalsi stejny prehravac jako
maji vsichni?

Problem je zcela jiste v nepochopeni toho co bylo zamerem Applu a co
take iTunes nabizi. Konkretne treba sprava skladeb v iTunes je dost
propracovana a navic nuti usera mit je kvalitne zorganizovane. Chapu, ze
nekterym volnomyslenkarskym bordelarum to prijde zbytecne, ale ja mam
rad poradek. Navic iTunes rovnou umi nagrebovat CDcko v optimalni
kvalite, dotahnou tagy a prebal CD.
Stejne tak treba prace s podcasty je vyborna. Je zbytecne to nejak
opisovat a okecavat. iPod i iPhone je s iTunes svazany a stejne tak s
pristupem na net. Je to prvni telefon u ktereho si platim datove
prenosy, protoze mi to opravdu pomaha a ma to pro mne vyznam. Od
predpovedi pocasi, program TV, jizdni rady az po maily (samozrejme
hromada jinych veci).

Nechapu proc bych mel degradovat tenhle komplexni system na pouhou
klicenku. Stejne tak nechapu zdejsi stesky "kdyz nemam pristup na net
tak jsem druhej" - nikdo nikoho nenuti aby si kupoval tenhle prehravac
nebo mobil. Navic mam pocit ze ti nejvic rvou jak jsou tyhle pristroje
strasne ti co je nepouzivaji a jen si s nimi hodinu nekde hrali. Na
zaklade toho presvedcuji ty co je pouzivaji a jsou s nimi spokojeni, ze
jsou nepouzitelne.

Chapu, ze se nutnost instalace nejakeho SW na PC nemusi nekomu libit (a
me se to zpocatku take nelibilo) po roce pouzivani musim velmi zmenit nazor.

Radek Vicek