Re: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Heinrich Adam A.Heinrich@seznam.cz
Sobota Únor 28 07:45:03 CET 2009

Přesně tak, výrobky applu jsou dokonalé - vždyť iphone stále ještě nemá schopnou konkurenci (ať si Hulán říká co chce). To samé platí i o softwaru, ať už mac os nebo itunes. Všechno je propracované, funkční a intuitivní a netrpí neduhem open- a free- software. To jen evropané jsou zvyklí používat 7 let starý operační systém a když jim konečně vyjde nový, tak na něj nadávají.

iTunes bych viděl jako výhodu. Co používá nový rozhořčený majitel ipodu ke správě hudby?

A.
To ze nejdou nahravat pisnicky pres mass storage je opruz, ale
pravdepodobne to souvisi s tim, ze si Apple chtel hrat na
autorsky-pravne bezpecny zpusob.
Ale ze je to smejd bych tak kategoricky nerikal. Nevim jak shuffle
(mam nano - ten o neco vetsi s displejem) a proti jinym prehravacum co
jsem v dobe koupe potkal je tam spousta drobnych vychytavek, ktere
nejsou na prvni pohled videt, ale uzasne zprijemnuji zivot - napr.
zapnuti po odemceni, zapauzovani po vytazeni sluchatek, vyhledavani v
seznamu hudby (prechod na skakani po poc. pismenech), baterie opravdu
vydrzi deklarovanou dobu...

KR