Tektronix MSO2014 / MSO4032 respektive neco podobneho - ceny?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Sobota Únor 28 01:21:33 CET 2009

Tak jsem nevydrzel a opet zabrousil na stranky Tektronixu a projizdel
jsem materialy k MSO2000/4000.
Nasel jsem celkem solidni podporu pro osciloskopovou cast, je zde masivni
podpora ze strany Labview Express, ale podobnou podporu jsme nenasel
pro cast 16 digitalnich kanalu,  primo u osciloskopu se popisuji moznosti
analyzy nejbeznejsich sbernic, ale to je jednak vazano na dokoupeni
drahych pridavnych modulu a hlavne pro hlubsi analyzu neni nad mys a
klavesnici tj. nad PC a zde jsem nenarazil na zadny program pro analyzu
dat na PC.
Nemate nekdo nejaky MSO nebo netusite jak to vlastne Tek mysli s temi
16digi kanaly a jejich sw podporou, ktera je podle meho klicova?

Dekuji
WS

>4kanal je hezka vec, clovek by obcas vice nez 2 kanaly vyuzil a pak
>vetsina
>dnesnich scopu vypada v dvoukanalu tak nejak nevyvazene, ale cenovy
rozdil mezi 2 a 4 kanalem je u MSO2000 cca 700$ a u MSO4000 dokonce
2300$. Muj zaver me musi 2 kanal stacit :-)

WS

>Ahoj,

ak mozem doporucit, kup si nieco s FFT, dost to urychli pracu... A potom
4
kanaly.

A.