OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Únor 27 23:51:27 CET 2009

No teda nevím, ale instalovat asi 80MB jenom kvůli tomu, abych do krabičky
nakopíroval hudbu mně připadá naprosto ujetý. A to nemluvím o iPhone, kam
když si člověk nakopíruje fotky, tak to musí předgenerovat náhledy a jen tak
mimochodem to vešekerej bordel nechá uživateli v dokumentech (bez problémů i
víc jak 2GB zbytečnýho balastu).
iTunes považuju za dost otřesnej software.