OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Únor 27 21:33:43 CET 2009

itunes pouzivam a nevidel by som to az tak zle :-)
V prehravaci mas tie mp3jky organizovane tym itunes, ale v PC ich mozes
mat normalne ako adresare so vsetkym na co si zvyknuty. Pristup na
internet ti staci tiez len raz, ked si itunes stahujes. Ked ho mas
stiahnuty uz nepotrebujes. Vidis to moc negativne :-)