Xilinx Spartan XC3S200 (144)

milger milger@pobox.sk
Pátek Únor 27 21:28:48 CET 2009

Dovolim si oponovat.
To co popisujete su obecne rozdiely medzi synchro a asynchro navrhom, u synchro. zavisle od rychlosti pouzitych hodin.
To co som spominal ja, je priklad ktory nebude fungovat na FPGA prave koli rozdielomm v technologickom implementovani kombinacnej logiky. A prave vysledok moze na CPLD fungovat a na FPGA nie. A vobec to nie je vec max. frekvencie alebo pouziteho nastroja.
Jednoducho preto, ze pri zmene stavu komb. logiky vznikaju u FPGA zakmity, ktore hodinovy vstup nasledujuceho klopaku normalne akceptuje.
A este jedna poznamka.
Nastroje sa brania asynchronnemu navrhu svojim sposobom - vypisuju varovania

Milan