Xilinx Spartan XC3S200 (144)

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pátek Únor 27 20:17:00 CET 2009

Nejprve dekuji za pekny a zajimavy odkaz, ale pri psani dotazu jsem
mel na mysli opravdu knihu o asynchronim designu v FPGA (tedy design
bez hodin). Knihu jsem proletel jen zbezne, ale zda se mi, ze se jedna
uvod do VHDL a Xilix FPGA a navrh klasickych synchronich designu.

Honza

PS: Nejsem si jist, jestli vubec nastroje pro syntezu do FPGA
asynchroni design nejakym rozumnym zpusobem podporuji. Jen jsem o nem
nedavno sehnal peknou knizku (bohuzel jen teopreticky, zadne
syntetisovatelne priklady) a tak me zajimalo, jestli s nim nekdo tady
nema zkusenosti.