OT Re: Poptavka prace

Jan Kral kral@fortech.cz
Pátek Únor 27 19:11:10 CET 2009

Myslim, ze jsi me uplne nepochopil Petre, ja jsem jen chtel rict, ze jestli nekdo neco riskne, tak si to pak muze nechat zaplatit. V pripade, ze bude riskovat zadavatel bych to "zaplaceni" pro nej videl v tom, ze cena bude treba nizsi. V pripade, jako je tenhle, se obavam ze tezko bude jistota na obou stranach.
Samozrejme jsem nemyslel, ze by takovouto vec delal nekdo jen z nadseni, ze se neco noveho nauci, ale chtel jsem rict, ze uz urcite kazdy neco zkoumal, takze ma predstavu co to obnasi. Mozna i proto se zatim nikdo nehlasi.

S pozdravem JK