DIN krabička - dodavatel

d.hankovec@centrum.cz d.hankovec@centrum.cz
Pátek Únor 27 16:35:01 CET 2009

No já osobně pokud jde o štítky tak si ho vytvořím třeba ve Worku, většinou si oskenuju čelní plochu
krabičky, na to si nakreslím otvory popř. se středy. Pak tohle přilepím na krabičku jako vrtací šablonu,
vyvrtám a následně si vytvořím na stejnou předlohu komplet štítek. Tenhle postup se mi osvědčil u krabiček třeba s oblými rohy.
Otvory pro LED vyseknu před zalaminováním,
laminace to překryje a vypadá to vcelku pěkně. S displejem tohle nejde, protože vzhledem k tloušťce papíru
je to pak v tom okénku vidět (ten průhled má nepravidelný tvar) - tak tam to řeším tak, že to okénko vyříznu po zalaminování,
a pod ním v krabičce vyříznu větší otvor na plexi a štítek ty hrany překryje svrchu (je jednodušší vyříznout přesný otvor v
laminaci, než v krabičce a následně plexi).
Takhle je vytvořen třeba tento štítek: http://www.dhservis.cz/dalsi_1/lanc.htm , nebo třeba tento: http://www.dhservis.cz/dalsi_1/dhs003_soubory/celek_big.jpg
s displejem třeba zde : http://www.dhservis.cz/dalsi/stmivac_soubory/stmivac_big.jpg

Ale asi sem píšu obecné postupy.....je to samozřejmě v mezích kusové a vývojové výroby.

S pozdravm D.Hankovec