Xilinx Spartan XC3S200 (144)

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pátek Únor 27 13:40:32 CET 2009

Muzu se jen blbe zeptat, jakej je rozdil v tom
jestli udelam kombinacni navrh CPLD nebo FPGA
a synchroni navrh na CPLD a FPGA, me prijde, ze
ho zbytecne strasite :-D. Je to rozdil potrapi se, ale
rozhodne bych to tak nenapsal :-D

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Milan" <milger@pobox.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, February 27, 2009 8:41 AM
Subject: Re: Xilinx Spartan XC3S200 (144)

Ja pridam este jeden postreh.
Kedze ste sam priznal ze ste novacik a zrejme netusite rozdiel medzi CPLD a
FPGA, teda hlavne vyznam a dosledky LUT tvorenej RAM. Musim upozornit, ze
Vas to pravdepodobne bude stat hodne namahy pokial co i len zopakujete
nejaky hotovy navrh pre CPLD.
Treba patrat po slovach "synchronny navrh"...

Milan